Tartalomfelelős: Ótott Annamária, osztályvezető
2022. március 16., szerda 08:48
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. április 14.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. április 15.
Az Országos Vízügyi Főigazgatóság a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) 20/A. §-nak megfelelően pályázatot hirdet Rendszergazda munkakör határozatlan időre történő betöltésére.
Tevékenységét az Informatikai Üzemeltetési Osztály osztályvezető közvetlen alárendeltségében végzi.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: 1012 Budapest, Márvány utca 1/D.
A munkakörbe tartozó feladatok:
Az informatikai rendszer üzemeltetése, fejlesztése A szerverek üzembe helyezése, felügyelete és üzemeltetése, működésének biztosítása A felhasználók támogatása Az informatikai rendszerrel, informatikai alkalmazásokkal kapcsolatos adminisztrációs és adminisztrátori feladatok ellátása, nyilvántartások naprakészen tartása Ticketing rendszer használata az Országos Műszaki Irányító Törzs (OMIT) informatikai ügyeleti feladatainak ellátása adminisztratív jellegű feladatok ellátása az osztály, a főosztály és a főigazgatóság egyéb feladataiban való részvételPályázati feltételek:
Középfokú szakirányú informatikai végzettség Informatikai (laptopok, mobiltelefonok) eszközök magas szintű hardver és szoftver ismerete Hálózat (Juniper, Cisco) tűzfal rendszerek, AP, és hálózati eszközök alapszíntű ismerete Szerverek (HP) hardver alapszintű ismerete Szolgáltatások, SQL szerverek, levelezés, webszerverek, monitorozó rendszer (Zabbix) MS Windows, kliensek és szerverek, MS SQL, AD, SCCM szerver Büntetlen előélet, Magyar állampolgárság Angol nyelv alapfokú ismereteElőnyt jelent:
Szerver és kliens oldali eszközökkel, tárolókkal (SAN) kapcsolatos hardver ismeretek, üzemeltetési tapasztalat Fejlesztési tapasztalat Microsoft szakmai vizsgák szerver témakörben B kategóriás vezetői engedélyA pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
a pályázó szakmai életútját bemutató, szakmai önéletrajz (bruttó fizetési igény megjelölésével), hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázó anyagát a pályázat elbírálásában résztvevő személyek megismerhetik, érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy a megkéréséről szóló igazolás a személyes elbeszélgetésre behívott pályázó köteles bemutatni a végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratokat, illetve minden a pályázó által a pályázat elbírálása szempontjából fontosnak tartott dokumentumokatIlletmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvényben és a 391/2017. (XII. 13.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A meghirdetett munkakör eredményes pályázat esetén azonnal, 4 hónap próbaidő kikötése mellett betölthető.
A pályázatok benyújtásának módja, rendje:
A pályázatot kérjük elektronikus úton benyújtani a humanpolitika@ovf.hu címre a „rendszergazda” jelige feltüntetésével.
A pályázati felhívással kapcsolatosan további felvilágosítás kérhető: Szakmai kérdésekben: Brávácz Tamás osztályvezető úrtól (bravacz.tamas@ovf.hu) +36-1-225-44-00/10350
A pályázat elbírálásának rendje:
Az előírt követelményeknek megfelelő, benyújtott önéletrajz és motivációs levél alapján az alkalmasnak ítélt pályázókkal történt személyes elbeszélgetést követő munkáltatói döntés. A pályázókat a pályázat elbírálásának eredményéről írásban tájékoztatja, egyben a pályázati dokumentációk törlésre, illetve megsemmisítésre kerülnek. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő pályázó hiányában a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
Az OVF pályázatokhoz tartozó adatkezelési tájékoztatója a www.ovf.hu oldalon található.