Országos Vízügyi Főigazgatóság Központi vízkárelhárítási bejelentések: 06-80-204-240
Nagyobb betűméret - Kisebb betűméret - Normál verzió

Álláspályázat - Folyó és tógazdálkodási referens

Tartalomfelelős: Palánkay Patrícia, humánpolitikai osztályvezető

2019. április 23., kedd 15:47

PÁLYÁZAT

Országos Vízügyi Főigazgatóság

 

FOLYÓ- ÉS TÓGAZDÁLKODÁSI REFERENS

munkakör betöltésére

 

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. május 21.

Az Országos Vízügyi Főigazgatóság a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) 20/A. §-nak megfelelően pályázatot hirdet folyó-és tógazdálkodási referens munkakör határozatlan időre történő betöltésére.

 

Tevékenységét az Árvízvédelmi Főosztály, Árvízvédelmi Osztály osztályvezetőjének közvetlen alárendeltségében végzi.

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Munkavégzés helye: 1012 Budapest, Márvány utca 1/D.

 

A munkakörbe tartozó feladatok:

A vízügyi ágazat folyógazdálkodási feladatainak szakmai felügyelete, Felügyeleti szervek felé történő adatszolgáltatások elkészítése, Fejlesztési feladatokkal kapcsolatos felmérések és előterjesztések elkészítése, EU-s projektekben való műszaki felügyelet, Az Országos Műszaki Irányító Törzs (OMIT) ügyeleti feladatainak ellátása, Szakterületi szabályzók elkészítésében történő közreműködés, jogszabály és szerződéstervezetek véleményezése.

 

Pályázati feltételek:

 

felsőfokú (BSc/MSc) műszaki végzettség, építőmérnöki végzettség, legalább 3 éves szakmai gyakorlat elsősorban műszaki/építési szakmai szakterületen, magas szintű számítógépes ismeretek: Windows, Word, Excel, PowerPoint, magyar állampolgárság, cselekvőképesség.

 

Előnyt jelent:

 

folyógazdálkodási szakterületen végzett tevékenység, bármely folyógazdálkodási, folyószabályozási területen szerzett szakvizsga B-kategóriára érvényes vezetői engedély, vezetési gyakorlat, jó kommunikációs képesség, terhelhetőség, pontosság, rugalmasság, megbízhatóság, központi költségvetési/államigazgatási szervnél szerzett minimum 2 év szakmai gyakorlat. nyelvvizsga

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

 

fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata, amennyiben a pályázó a pályázatot elnyeri, szükséges 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány eredeti példányának benyújtása, nyilatkozat, hogy a pályázat dokumentumait a bírálók megismerhetik.

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvényben és a 391/2017. (XII. 13.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

 

a pályázat elbírálását követően azonnal, 3 hónap próbaidő kikötése mellett.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. május 31.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Palánkay Patrícia főosztályvezető-helyettes nyújt a 06-1-225-4400/10235 telefonszámon és Bognár Zoltán osztályvezető a 06-1-225-4400/10144 telefonszámon. 

A pályázatok benyújtásának módja:

 

A pályázatot elektronikus úton Palánkay Patrícia főosztályvezető-helyettes részére a palankay.patricia@ovf.hu E-mail címen keresztül (OVF folyó-és tógazdálkodási referens) jelige feltüntetésével.

 

A pályázat elbírálásának rendje:

 

Az előírt követelményeknek megfelelő, benyújtott önéletrajz és motivációs levél alapján az alkalmasnak ítélt pályázókkal történt személyes elbeszélgetést követő munkáltatói döntés. A pályázókat a pályázat elbírálásának eredményéről írásban tájékoztatja, egyben a pályázati dokumentációk törlésre, illetve megsemmisítésre kerülnek. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő pályázó hiányában a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.

Utolsó módosítás: 2019. április 23., kedd 15:49, Uresch László
Vízügyi igazgatóságok Kapcsolataink Közgyűjtemények Zöld hatóságok Letöltések Oldaltérkép Impresszum Jogi nyilatkozat